Gemenskapsdag i Ingå lö 21.5

01.04.2022 kl. 11:15
Vi inbjuder er alla till Ingå, och hoppas att så många som möjligt kan delta- vi är många små församlingar som behöver varandra!

Programmet för dagen är tänkt såhär:

10.30-11  Vi träffas i Taborkyrkan (Västankvarnvägen 111, Ingå Station) över kaffe och smörgås

11.30-13  Guidad rundtur i natursköna Fagervik/Fagervik gård (ca.7km västerut från Taborkyrkan)

13.20 tar vi färjan över Barö-sundet till restaurang Scola (en föredetta byskola som fungerar som restaurang. Där finns en stor terrass med magnifik utsikt över sundet) var vi äter lunch

14.20 tar vi färjan tillbaka och åker till Taborkyrkan

15.10 gemenskapsstund i kyrkan (bl.a. andakt och musik)

16,30 Kaffe med tilltugg

HEMRESA

Resan får man ordna enligt eget tycke (privata bilar? buss?).

Lunchen betalas av var och en skilt på rest.Scola (priset får ni veta när vi har klart för oss hur många som kommer)

Under gemenskapsstunden kommer vi att reservera tid och möjlighet för deltagarna att komma med hälsningar/nyheter/vittnesbörd från sina församlingar

Vi hoppas att ni som får denna e-post informerar era församlingar om denhär gemenskapsdagen. Senare kommer ni alla att få en poster med dagens agenda att hänga upp på lämpligt ställe.

Anmälningar skickas per e-post senast 30.4 till christel.hellsten@gmail.com

(vid behov per telefon  040-9606037- men ej måndagar och onsdagar)

Meddela ifall du har specialönskemål/diet visavi maten.

Vi ser fram emot att träffa er 21.5 i Ingå och önskar er

HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!